Helgen 8-10/7
Vad har ni för planer i helgen? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Vallning för första gången imorgon! Läskigt men spännande!
Blir intressant att se hur Apan reagerar och agerar
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#1 Åh vad spännande! Hoppas det går bra :)
Idag har jag varit hos sjukgymnast och en sväng in till stan.. behövde verkligen nån ny tröja och sådär.. tröttnade rätt fort men fick iallafall köpt en tröja, ett par tajts och två linnen :p Så då fick Zuki vara hemma själv en stund, men sen åkte vi och tränade lite agility en snabbis och gick en kort promis på stranden :)
Imorgon blir det agilitytävling i Skurup och söndag kör vi upp till Karlskrona för att tävla agility :)
Vi ska på slöjdmässa idag och sen åker vi neråt Nässjö för vi rallytävling imorgon. Första starterna i avancerad - spänningen är oliiiidlig. 😂
"På natten är alla katter svarta"
Tävling i Skurup idag. Det blev vinst i hoppklass 2 och ännu en pinne till samlingen! Även om det blev pinne i "fel" klass så jäklar vilket snyggt lopp vi gjorde! (Det var dessutom bara 6 stycken som ens tog sig genom banan och det var mer än 7 sekunder till 2:an, vilket i agilityvärlden är sjuukt mycket, haha!)
Agilityklassen var mest kaos.. Hon tog tyvärr inte något av kontaktfälten så som jag ville, men "tog" liksom alla.. (så det är väl iallafall ett steg i rätt riktigt..? Sjukt less på dom där jäkla kontaktfälten!) Dock gjorde hon en rejäl vurpa efter hinder nummer tre… frambenen åt ett håll och bakbena åt ett annat.. och huvudet och hela bringan rakt ner i marken.. Sen efter alla sådär.. "ska jag ta om eller inte" på klätterhinderna så glömde jag bort banan och skickade henne på fel hinder, bra där matte!