Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 501 ggr
Jetaime
0

Helgen 12-14 augusti.

Vad händer i helgen?

[Neoverona]
0

Ska till Hässleholm idag, får se vad helgen bjuder på. Antagligen tar vi det extra lugnt och bara kör små pass :) Nox har tröttnat på sin koppelvila men idag är den äntligen över :)

Jetaime
0

Jag ska vara valpvakt idag, och sen ska blir det även agilityträning med Zuki :) kommer bli sjukt besviken om fortsättningskursen förstört banan sen i onsdags (igen) och låtit hinderna vara framme på båda sidorna (igen!) så jag måste bygga upp en bana (igen) och plocka undan alla hinderna på ena sidan (igen!). Ja, lite smått irriterande när det alltid är samma personen som gör (eller inte gör) vissa saker.. 

På lördag har jag inte så mycket planer, packa lite inför söndagen, för på lördag kväll åker vi upp till Mönsterås Bk. Vi kommer att tälta natten mellan lördagen och söndagen och sen är det tävling på söndagen, dubbel klass2. Både jag och hon jag ska dit med tänkte fortsätta jaga dom där förbaskade agilitypinnarna 😃

Fisherling
0

Utbildning i helgen!

Ska hålla redovisning om min projektvalp och projekthund för närlydnad. Sjukt nervös. Inte för att jag är dåligt på att redovisa, utan för att vi inte har någon direkt.. Mall för hur redovisningen ska se ut. Vilket gör mig orolig.

Jetaime
0

#3 Lycka till! Det blev ändrade planer för min del. Blev inte valpvakt (hon hörde av sig 2 timmar och 20 minuter över nio, när jag stigit upp och förberett och väntat i flera timmar att det inte behövdes längre, lite dålig stil kan jag tycka. Speciellt när det var hon som behövde hjälp) sen träningen på klubben blev inte heller av utan vi är två stycken som hyrt nutrolin arena 15-16 istället idag :)

Fisherling
0

#4 Tack!

Och gud vad jobbigt, jag AVSKYR när saker ställs in på kort notis. Eller planeras på kort notis. Eller om saker i allmänhet händer utan att jag är förberedd 😂

Jetaime
0

#5 Tycker att hon kunde meddelat direkt istället så jag slapp gå och vänta och undra liksom.. det var ändå hon som behövde hjälp.

Aja, det blir bra träning på Nutrolin Arena iallafall, duktig liten ✨