Hade ni svårt att hitta MH?
Hade ni svårt att hitta MH för era aussies?
Jag letar och letar men alla MHn är superlångt bort eller fullbokade…. :(
Vi skulle göra MH i anslutning till kennellägret men då uppfödaren brutit armen så blir det inget kennelläger och inget MH blev bokat så…
Liksom hon är redan 15 månader? Börjar känna mig lite stressad nu… haha
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Njae.. Zukis uppfödare hade fixat uppfödar-MH. Men Zuki började såklart löpa precis innan. Det var på hösten, så vi fick vänta till våren sen, men hade tur att komma med på det första och att hon väntade ytterligare en dag med löp, för hon började typ löpa dagen efter MHt :p Upplever dock att det finns betydligt mer MH nu än då (iallafall här nere i Skåne).
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag hade problem med att hitta när jag skulle gå med Feng. Kennel-MHt blev inställt, sen hade jag otur med för få deltagare anmälda och därmed inställt MH, osv… hamnade mitt i vintersäsongen och då var det ju uppehåll. Nu har jag problem med att komma med på MT också, blir bortlottad… Jin och Athos = uppfödar-MH, smidigt. Kaijus kull hade visserligen uppfödar-MH, men jag hade 100 mil dit (och hade dessutom nyss åkt den sträckan för bl.a. kennelläger) så jag bokade in på närmare håll.
MT:na lyckades jag också bli bortlottad från men hade tur som kom med som reserv i sista minuten!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Tåss gick på kull-MH, så det var enkelt för mig. :-)
Annars anordnar min hemmaklubb MH och MT 2 ggr om året där hemmaekipage har förtur.
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com