Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 750 ggr
Jetaime
0

Aussie- /ifokus-träff.

Det skulle vara väldigt roligt att träffa alla bakom "ifokus-kontona". Tror ni man skulle kunna få ihop någon slags träff? Antingen med aktiviteter eller kanske i samband med något annat arrangemang? (Kan tänkas att det blir lite svårt att få ihop med tanke på att vi bor i ganska olika delar av landet, men värt att göra ett försök kanske?)

Fisherling
0

Åh, jag skulle jättegärna vara med och försöka få ihop något! 😃

Jetaime
0

#1 Kul, ja det skulle vara superkul :)

Kom gärna med idéer.

Turast
0

Jag skulle också gärna vara med! Känns ju lite som man känner vissa här fast man bara "sett" varann på ifokus 😃

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Jetaime
0

#3 Ja, exakt :)

När jag hade kaniner hade vi ofta såna träffar. Fast det var lite lättare att dela upp det då, typ länsvis. Vi var ju väldigt många bara i skåne… Vi brukade ha träning i kaninhoppning och små tävlingar och sånt :)

Fisherling
0

Men vart bor alla? Skulle det kunna finnas ett län som är vettigt för majoriteten att kunna åka till?

Jetaime
0

Jag tror jag är typ den enda från Skåne? 😃

Turast
0

Uppsala bor jag!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Stormvindh
0

Ja det känns som att det bara är du och jag Jetaime som bor i södra Sverige rent allmänt haha ;)

Medarbetare på Vallhundar

LinDajSon
1

Ja, öh, jag bor ju i Norrland (fast är nere i Västra Götaland ibland) så det kan ju vara lite knivigt för min del… men är det någon som har vägarna förbi så har jag alltid kaffe, saft och oftast kakor hemma. Och hundar. Massor av hundar. <_<

Jetaime
0

#9 Hihi, ja och jag i Trelleborg (längst ner i Skåne, har liksom långt till allting oavsett var jag ska :p)

Det låter bra! Planerar att tävla lite längre bort nästa år, så ;)

Fisherling
0

#9 Jag ska faktiskt upp till Norrland i helgen då mamma köpt en gård i Torpshammar. Hur långt norr finns ni? 😃

LinDajSon
0

Ungefär 2 timmar norrut från Torpshammar :)

Fisherling
0

#12 Jag kan ju alltid fråga mamma om vi kan ta en sväng förbi. Om det går/ni vill alltså :P

LinDajSon
0

Jag är hemma på söndag så har ni vägarna förbi så är det bara att knacka på :) Vad roligt med en gård här uppe, ska hon flytta hit permanent eller är det som sommarställe?

Fisherling
0

Du kan ju PM:a adressen så kanske vi tittar förbi! 😃

Jag tror hon gärna vill flytta dit som pensionär, hon har ju släkt i Norrland. Och så vet hon ju att jag vill ha gård i framtiden…. Sneaky mamma som försöker få mig att flytta till Norrland genom att köpa en gård hipp som happ och lova att jag kommer få ärva den 😂