Favorithund.
Ni som har mer än en hund, har ni någon 'favorithund'?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Har ingen Aussie men fler hundar. Får jag svara ändå? 😁
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.
#1 Det går bra :)
#2 Svår fråga. Både ja och nej. Alla hundar ligger mig lika varmt om hjärtat och är lika älskade. Men samtidigt så har jag haft Nikki längst och tränat henne sedan hon var unghund (de övriga köptes som vuxna ) och då får man ett speciellt band. Tror allas första hund alltid kommer vara speciella på sitt vis liksom.
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.
Jag gillar alla mina djur lika mycket ! Det är så det ska vara.. så ingen favorit nej.. Hund och katt 4 i min flock 2 av varje alltså ) ♥
Jag gillar definitivt Tinja mer än Benji, men skulle aldrig försöka ersätta Benji ändå. Han har varit en riktig läromästare när det kommer till att utveckla mitt tålamod i hundträning, det finns mycket kvar i honom som vår älskade Milla lärde honom ( så som att tång kan man hämta och rådjur kan man skälla på, samt att tigga, det är roliga grejer det). Men Tinja är klart den roligare och enklare hunden att ha och göra med i vardagen och i hundträning.
Ja Marcie (aussie) är helt klart "favoriten" men jag älskar ju dem på olika sätt. Liksom Jamie (collie) kommer alltid vara min ögonsten och vi har en helt annan relation än vad jag och Marcie har! Marcie är liksom min soulmate! Vi passar så bra ihop, medan Jamie är min bästa kompis 😍 Skulle dock aldrig välja bort någon av dem, det går inte !
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Jag har minst en favorit ur alla grupper, men vilken som är riktigt favoriten är svårt att säga.
Jag har bara en hund, så där kan jag inte riktigt svara. Men jag hade ett tio-tal kaniner tidigare och där hade jag definitivt favorit/favoriter. Såklart betyder det inte att man inte tycker om alla sina djur, kanske på olika vis, men jag tror man har en favorit ändå, vare sig man vill eller inte…