Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 681 ggr
Jetaime
0

Fjärde advent/helgen 16-18/12.

Vad händer i helgen? 😊

Fisherling
0

Jag ska julbaka med hundträningskompisarna och så blir det sökträning på söndag! 😃

Jetaime
0

#1 Låter mysigt! :)

Fisherling
0

#2 Ja, det ska bli härligt :D

LinDajSon
2

I dag fick Kaiju och Feng en premiärpromenad in till byn.. brukar ju annars gå ute i skogarna. Bott här ett år men aldrig gått in till byn med någon annan än Jin. 😅 Platsade dem utanför handelsboden medans jag gick in och köpte lite småsaker, inga problem trots rena rusningen (för att vara vårt pyttesamhälle) till butiken just då, flera som kom i samma veva. Tror hundarna tyckte att det var en rolig utflykt. Sen så gjorde jag knäck när vi kom hem, blev helt perfekt. Bra dag!

Jetaime
0

Inte så mycket hänt idag.. Inte mycket planer i helgen heller…

Stormvindh
0

Fixade bilen i fredags med nya vinterdäck. Igår var vi och tränade i Agilityfabriken med några från klubben! Sååå skönt med inomhusträning. Och välbehövligt! Sen åt vi julmat hos svärföräldrarna på vägen hem. Idag blir det mest plugg tror jag, och någon promenad med vovvarna. Bara slappa lite, helt enkelt!

Medarbetare på Vallhundar

LinDajSon
0

I dag gick jag, Jin och Kaiju en promenad med en av grannarna. Efter det cyklade jag en halvmil (mest uppförs) med Feng. Dagarna är så korta, suck… Kanske tar med mig någon och går över till bygdegården senare, parkeringen där är ju upplyst. Ska köra lite lydnad.

Jetaime
0

Lite uppletande på förmiddagen och i eftermiddags så körde jag till VellingeBlomman och tog Zuki med mig. Hon älskar att följa med dit, hon har varit på VB jättemycket sen hon var liten valpis :)