Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 508 ggr
Jetaime
0

Helgen 17-19/2 2017.

Då var det helg igen!
 Vad händer hos er i helgen? :)

Jetaime
0

Har ett DNA-prov från Zuki som jag ska köra och kosta nu på väg till träningen. Bokat Nutrolin arena idag för lite agility träning mellan 12-13 :) Ska bli kul, vi har inte tränat på flera veckor.. Tävlade där för ett par veckor sen och innan dess väldigt sparsamt med träning.. förutom KF. 

Sen har jag inte så mycket planer resten av helgen iallafall inte vad jag vet..

Sugar Mist
0

Vi åkte tåg i 2,5h igår och var första gången inne på centralen igår, han tog tåget med ro och låg mest och myste/sov, centralen var lite jobbigare med allt som hände överallt.

Idag har vi tränat lydnad på klubben med en vän, satans vad kallt det är ute.

-

Jetaime
0

Jag har haft en fruktansvärt dålig dag idag, så jag är väldigt tacksam för att Zuki bara vilat med mig och bara "varit". Imorgon får vi kanske försöka hitta på något mer vettigt istället..

LinDajSon
0

Årsmöte för lokala vallhundsklubben i dag, väldigt liten klubb… trevligt att träffa medlemmarna. Vet inte riktigt om det egentligen ger en något att vara medlem i en klubb som inte har några aktiviteter, men kanske kan man hitta någon där att bjuda in när vi väl fått tag på en gård… vore kul med träningssällskap och det verkar som att fler än jag letar träningsmöjligheter så det kanske är någon som vill komma och hälsa på. Vi får väl se när det väl beger sig. :) Medan jag var på möte och åt gofika så byggde pappa och min sambo lite i hundhuset. Blev fint. Jag bjöd på pizza efteråt. I morgon växthusträning och sedan årsmöte för brukshundklubben.