Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 402 ggr
Jetaime
0

Helgen 29/9-1/10 2017.

Vad händer hos er i helgen?

Jetaime
0

Jag jobbar även denna helgen.. fredag och lördag (vi har stängt på söndagar).. Sen är det tävling med Zuki och Axa i Nutrolin Arena (Kävlinge) på söndag. Är inte speciellt taggad och har inte haft så mycket motivation till att trän senaste tiden och det mesta har gått skit… Så vi får väl se hur det går.

Sugar Mist
0

Idag jobb, stresskört in till stan för att hämta upp ett paket på terminalen(ett objektiv… Behöver det för helgen)
Slutade 18:30 terminalen stängde 19:00, hade 26min in utan trafik.
Jag hann 😎

Stockholm imorgon, tiiidigt.
Tåget åker 5:45 är framme någon gång 10:30-ish
Spännande, Jack är hemma i göteborg och Salt hänger på, hon är van kollektivare så är inte orolig för tågresan, däremot centralen..
Vi får se hur det går.

Ska även träffa Salt's halvsyster, ska bli så kul!

-

Fisherling
0

Imorgon tävlar vi lydnad! Får se hur det går. Har inte riktigt huvudet på skaft så att säga.. Har varit väldigt trött senaste veckan.

Jetaime
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland är hon helt fantastiskt, den där lilla röda. Trots att jag inte alla var på topp idag så kompenserade hon upp för alla mina missar och slog till med tre av tre nollade lopp. Två vinster och en 2a placering.

Sugar Mist
1

Träffade Salts halvsyster Eir i söndags och SÅ kul att se att dom är så lika varandra!! 

Både kroppsmässigt och mentalt.

Stockholm var inga problem för lilla Salt, hon har slappat på tunnelbanan(då menar jag verkligen stendäcka), vi har chillat på hunddagis och andra hundar är inte heller något problem, hissar, rulltrappor, gallerior, fullpackade tunnelbanor, fullpackade stationer.. Så fruktansvärt coolt av bondhunden.
Är så fruktansvärt impad av henne, trots att matte varit dålig på att miljöträna henne.. 

En bild på syrran, Eir ❤️

-

TiaAce
0

I helgen var det 4 dagar av agility. Grand Prix, 7 timmar at kora dit och sa stannade vi med min van i ett hus som har Ivy's bror. Hade jattekul och larde mig mycket. Nasta ar blir det super for da kommer Dixie och Ivy kunna tavla… Lilla Ace tyckte inte att det vart sa kul 🙂