Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: ot-off-topic
Läst 408 ggr
Jetaime
0

Helgen 24-26 November

Planer i Helgen?

Fisherling
0

Jag ska på fotokurs!

Jetaime
0

#1 Vad kul! :)

Jag jobbar idag och imorgon sen ska jag träna agility på söndag är tanken, så hoppas på okej väder!

TiaAce
0

Vi ska tavla igen

Jetaime
0

#3 Lycka till!!

Kazince
0

Igår vart det simning och massage för Tossa. Idag blir det först pepparkaksbak och sedan spårtränig samt ev lite nosework. Får se!

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jobbdag så Zuki hjälper till på jobb idag! :p

MTVinga
0

I morse la jag ett spår till Vinga och så gjorde vi två upplet. Imorgon ska jag hänga med en sökgrupp ut för första gången. Rolig helg!

LinDajSon
0

Vi fortsätter montera ihop nya hundhuset, kommer fler delar i dag. Kommer bli helt suveränt fint, både in- och utvändigt. :) Helisolerat, två boxar, belysning (och en radio ska de få). Sen har jag precis beställt lite klösträd och saker till katterna, de ska få ett eget drömrum i huset (man kan ju inte bara fixa till hundarna). Längtar till våren då vi kan börja stängsla för får och bygga hönshus… :D Något säger mig att livet på landet aldrig kommer vara tråkigt eller projektlöst ;D

Fisherling
0

Lärt mig jättemycket om min kamera, alla inställningar ect. Nu kanske jag kan ta lite bättre bilder!

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt galen aussie på agilityn idag, haha. Både för och nackdelar med att inte träna lika nmycket agility :p det positiva är farten men hon blir lite väl gapig och svårstyrd x)

Jetaime
0

#8 Du får lägga upp bilder sen :D