Helgen 24-26 November
Planer i Helgen?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag ska på fotokurs!
#1 Vad kul! :)
Jag jobbar idag och imorgon sen ska jag träna agility på söndag är tanken, så hoppas på okej väder!
Vi ska tavla igen
#3 Lycka till!!
Igår vart det simning och massage för Tossa. Idag blir det först pepparkaksbak och sedan spårtränig samt ev lite nosework. Får se!
I morse la jag ett spår till Vinga och så gjorde vi två upplet. Imorgon ska jag hänga med en sökgrupp ut för första gången. Rolig helg!
Vi fortsätter montera ihop nya hundhuset, kommer fler delar i dag. Kommer bli helt suveränt fint, både in- och utvändigt. :) Helisolerat, två boxar, belysning (och en radio ska de få). Sen har jag precis beställt lite klösträd och saker till katterna, de ska få ett eget drömrum i huset (man kan ju inte bara fixa till hundarna). Längtar till våren då vi kan börja stängsla för får och bygga hönshus… :D Något säger mig att livet på landet aldrig kommer vara tråkigt eller projektlöst ;D
Lärt mig jättemycket om min kamera, alla inställningar ect. Nu kanske jag kan ta lite bättre bilder!
Helt galen aussie på agilityn idag, haha. Både för och nackdelar med att inte träna lika nmycket agility :p det positiva är farten men hon blir lite väl gapig och svårstyrd x)
#8 Du får lägga upp bilder sen :D