Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 847 ggr
Jetaime
0

Julhelgen 22-26/12.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har ni för planer i julhelgen? :)

jultor
0

Funderar på att gå ut imorgon och ta lite vinterbilder och sen blir det träning inför debuten i rally i januari, sen på julafton blir det inte mer än promenad/springa lös i skogen, fullt upp hela dagen… 🥵 Vad ska ni göra? 🙂

Sugar Mist
0

Superstressig dag på jobbet idag, jobbar imorrn ledig på julafton..

-

Jetaime
0

Jag är ledig hela julhelgen.. Imorgon ska vi testa på sök och spåra lite :) förhoppningsvis får jag lite hjälp med att komma vidare i spåret! På julafton blir det långpromenad på förmiddagen och antingen uppletande eller nosework innan vi ska iväg. Ska till mormor, och där får Zuki bara vara i sovrummet så skönt om hon kan vara lite nöjd! Den 25e ska vi hem till min faster och där får hundarna vara i tvättstugan så inte så roligt för dom..

Fisherling
0

Blir att fira med familjen, sen annan del av familjen. Knappt så jag orkar.

LinDajSon
0

Jo tack, jag har fullt upp. Första gången vi har julfirande hemma hos oss, med besök. Lagt två dagar på att handla mat och diverse annat, nu är det städ/tvätt och förbereda mat som gäller i morgon. Hundarna får promenader. Jin fyller år i dag så han har fått lite extra mums. Hoppas att ni alla får en kanonhärlig julhelg med mycket god mat och roliga paket!

Jetaime
0

Vi har testat sök för första gången idag :) väldigt roligt enligt lilla fröken röd! Fick kört uppletande i korridorer, det var också roligt :D

MTVinga
0

GOD JUL!

Jetaime
0

Två små renar som tränade lite kontaktfält igår och gick en väldigt regnig och blåååsig promenad på stranden innan julfirande. (Lite dåligt med julkänsla utan snö)