Julhelgen 22-26/12.
Funderar på att gå ut imorgon och ta lite vinterbilder och sen blir det träning inför debuten i rally i januari, sen på julafton blir det inte mer än promenad/springa lös i skogen, fullt upp hela dagen… 🥵 Vad ska ni göra? 🙂
Superstressig dag på jobbet idag, jobbar imorrn ledig på julafton..
-
Jag är ledig hela julhelgen.. Imorgon ska vi testa på sök och spåra lite :) förhoppningsvis får jag lite hjälp med att komma vidare i spåret! På julafton blir det långpromenad på förmiddagen och antingen uppletande eller nosework innan vi ska iväg. Ska till mormor, och där får Zuki bara vara i sovrummet så skönt om hon kan vara lite nöjd! Den 25e ska vi hem till min faster och där får hundarna vara i tvättstugan så inte så roligt för dom..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Blir att fira med familjen, sen annan del av familjen. Knappt så jag orkar.
Jo tack, jag har fullt upp. Första gången vi har julfirande hemma hos oss, med besök. Lagt två dagar på att handla mat och diverse annat, nu är det städ/tvätt och förbereda mat som gäller i morgon. Hundarna får promenader. Jin fyller år i dag så han har fått lite extra mums. Hoppas att ni alla får en kanonhärlig julhelg med mycket god mat och roliga paket!
Vi har testat sök för första gången idag :) väldigt roligt enligt lilla fröken röd! Fick kört uppletande i korridorer, det var också roligt :D
Två små renar som tränade lite kontaktfält igår och gick en väldigt regnig och blåååsig promenad på stranden innan julfirande. (Lite dåligt med julkänsla utan snö)