Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettavel
Läst 512 ggr
Valpen123
2020-06-28 00:11
0

Behöver tips

Hej! Jag undrar om någon har tips på några bra uppfödare? Mamma o jag har kollat runt och mejlat många, men svårt att veta vilka som är bra. Vi bor i Kalmar, men vi kan ta en uppfödare längre bort (inte hur högt upp i landet som helst, utan inom rimliga avstånd) Som jag skrev förut så har mamma o jag har mejlat olika uppfödare, men nästan ingen svarar. OM dem svarar så slutar dem efter bara något svar. T.ex. Så bad en av uppfödarna oss att berätta om oss själva så vi gjorde det och nu har uppfödaren inte svarat och det var kanske 2-3 v sen. En annan skickade med sitt telefonnummer, men när vi ringde kunde hon inte prata just då men skulle ringa upp. Uppfödaren har fortfarande inte ringt upp, 1,5-2 v sen. Har ni något bra tips? Är det lättare att ringa? Tacksam för svar!😊

Aussievän
2020-07-04 04:08
0

Hej! Jag var i samma sits för nästan exakt ett år sedan. Jag bor i Påskallavik, cirka sex mil norr om Kalmar. Jag bidrar gärna med tips, men föredrar starkt att ta det per e-post, eller än hellre Messenger/SMS/telefon. daniel.m.persson87@gmail.com Facebook: https://www.facebook.com/daniel.persson.391 Hör av dig! Med vänlig hälsning, Daniel Persson