Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettmh-mt-bph-och-problem-beteenden
Läst 2651 ggr
Buwenas
0

MH eller BPH?

Vad har ni valt att göra med era aussies och varför?

Vilket kommer du välja med nästa hund?

Har du gjort båda och skiljde det sig åt i "samma" moment?

Med vänlig hälsning - Emelie

Sajtvärd för Australian Shepherd Hund  Katt Medarbetare på Huskatter

Jetaime
0

Jag kommer iallafall så småningom göra MH med Zuki.

reverse
0

Loke har gjort MH och MT. Jag kan tänka mig att göra BPH också, tycker det finns en del värdefulla saker i det testet. 🙂

//Lina

[Ebfotograf]
0

Jag kommer göra båda med Nox när det väl är dags, uppfödar-MH blir med all säkerhet i sommar :)

LinDajSon
0

MH känns som en självklarhet och det har jag gjort med mina nuvarande hundar, och kommer alltid göra med framtida. BPH kan jag absolut tänka mig att göra som ett komplement till MH.

mingman
0

Min uppfödare vill att vi gör MH, så det kommer vi göra, sannolikt med kullsyskonen nästa år.

BPH har jag inte tänkt så mycket på, men kan hända att vi gör det. Jag kan absolut tänka mig att göra det, men har aldrig sett det som lika självklart som MH.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

Pennybus
0

Men den fjutten jag får hem på prov kommerhan ha gjort ett MH-test(Nu på söndag) men jag kommer med största sannolikhet göra om det när jag "fixat till" han problem, BPH tycker jag innehåller lite intressanta saker så inte helt osanolikt att jag gör det med honom också om vi funkar ihop :)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

LinDajSon
0

Pennybus, du får inte göra om ett godkänt (dvs genomfört) MH. Däremot kan du förstås gå ett MT med hunden.

Pennybus
0

#7 Oh, då blir det MT istället (:

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"