Hej svejs, bilder tack!
Er SajtvĂ€rd beordrar er att ge mig bilder! đ Nehe? Ingen som gick pĂ„ min elaka vĂ€rd rutin som jag slipat pĂ„ i flera mĂ„nader!
Eller ja, jag kom pÄ det nÄgra sekunder innan jag skrev det och det lÀt mycket coolare i mitt huvud⊠Men men.
Det jag söker Àr bilder till nÄgra olika artiklar jag ska slÀppa helst innan helgen Àr slut. Den ena Àr ED och den andra Àr ögon och den tredje Àr MDR1.
De bilder som eftersöks Ă€r valp som leker/utforskar. Ăgonlysning eller hund i röntgen stĂ€llning eller röntgen bilder pĂ„ bĂ„de bak och fram. Hund i alla Ă„ldrar som Ă€r hos veterinĂ€r.
Vill Àven ha bilder pÄ allt frÄn valpar till vuxna hundar som hÄller pÄ med olika saker. Dessa till framtida artiklar. SÄ de bilder ni lÀgger ut i denna trÄd fÄr jag sedan anvÀnda i artiklar, men inte sÄ att hunden, uppfödaren, Àgaren eller nÄgon annan pÄ nÄgot sÀtt framstÀlls som nÄgot negativt.
Hoppas ni vill slÀnga upp lite bilder. Men snÀlla, vill ni prata med varandra i trÄden sÄ gör det ovan bilderna. Jag vill inte ha en massa inlÀgg med bara prat för det kommer förhoppningsvis vara en jÀttelÄng trÄd med bilder som jag har att vÀlja pÄ sÄ jag slipper ha mina egna hundar eller mina foton till var och varannan artikel, Àven om de Àr snyggast ;-)
Zuki 10 veckor hjÀlpt till att dra i andra Ànden av kattens koppel ;)..
SajtvÀrd för Australian Shepherd.ifokus!
Kanske lite trÄkig bild, men hÀr Àr Fidel pÄ snövall.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
En till. Har en massa bilder pĂ„ valp-bus och Ă€ven nĂ€r vi haft syskontrĂ€ffar osv. SĂ„ det Ă€r bara att sĂ€ga till om det Ă€r nĂ„gon sĂ€rskillt du vill ha :)âŠ
SajtvÀrd för Australian Shepherd.ifokus!
#12 Ah, gör du om rally och agility? Jag tÀnkte egentligen ocksÄ skriva om nÄgon av dom sporterna. Bidrar gÀrna med bilder pÄ agility iaf, har tyvÀrr inga för rallyn.
PM:a mig sÄ delar vi upp det :)